lauantai 24. heinäkuuta 2010

Rainbow Gathering Paukarlahdessa

Viikonloppuna käytiin Anskun kanssa viettämässä pe-la aikaa Paukarlahdessa.
Menimme paikalle perjantaina klo 17 aikoihin ja kiertelimme hieman ensin katasastaen oliko paikalla tuttuja.
Muutama tuttu tavattiin joihin olin tutustunut jo ekalla käynnilläni viimeviikolla.
Rannassa kanniskelimme saunapuita metsiköstä saunalle ..

Teltan päätimme pystyttää keskelle preeriaa.

Pian olikin vuorossa Food Circle josta ilmoitettiin huutamalla "fooood circleeeee" luonnollisesti kaikki yhtyivät huutoon.
Piirissä laulettiin ja iloittiin ennen ateriaa jokunen aika jonka jälkeen teimme neljä rinkiä leirialueen keskellä olevan nuotion ympärille.

Paikalla oli arviolta noin 1000 lajitoveria.Ruoka jaettiin omiin astioihimme ja nautimme sen istualtamme maassa.
Lopuksi alkoi kiertää soittoseurue "Magic Hat" ja muutamaan hattuun kerättiin rahaa seuraavien ruokien hankintaa varten....setelirahaa hattuun laitoin.
Ruokailun jälkeen kello olikin jo yli kymmenen ja alkoikin samantien iltajuhla jossa erilaiset taitajat esittelivät taitojaan.
Soittopelit soi ja laulu raikui...ilo oli ylimmillään ja meininki hyvin letkeä.Rummunsoitto taisi jatkua pitkään aamutunneille mutta me olimme jo tirsamaassa hyvissä ajoin.
Meille meno sopi hienosti koska olemmehan terveen elämäntavan tallaajija johon ei kuulu alkoholi,tupakka....

Lauantaiaamuna teimme pienen kuvauskierroksen hyvin hiljaisessa leirissä...eipä uskoisi että tuonne on piilottautunut 1000 henkeä.
Aamupalaringissä  puolenpäivän aikoihin oli ehkä noin 700 henkeä nauttimassa piiristä ja puurosta sekä salaatista.

Iltapäivällä pakkasimme kimpsut ja kampsut sekä heitimme pari liftaria Kuopioon sekä ajaa hurautimme kotiin valmistautumaan Ahvenanmaan reissulle.
Fiskön saarella opiskelemme 5 päivää Elävän Ravinnon Instituutissa.

Tosi mukava tapahtuma jossa sai sielu rauhassa levätä...ilmapiiri käsittämättömän leppoisa ja kaikki ovat kuin vanhoja tuttuja keskenään.
Minusta taitaa tulla kiertolainen noissa tapahtumissa...

Kuvia leiristä

1. onko tuo se sama hippileiri jossa jengi on ollu munasilleen?

2. Näinhän ne "keltaiset lehdet" liioittelivat tuota asiaa.
    Kahdesti kun olen tuolla käynyt niin uimahallin saunassa olen nähnyt paljon enemmän porukkaa munasillaan ja ei siitä lehdet kirjoittaneet mitään...outoa.

3. Voi vitsi. Tuolla olisi ollut ihana olla! Minäkin näin vain vaatteellisia ihmisiä uutisissa ym. Mukavan positiivisia juttuja muuten tapahtumasta oli mediassa useitakin, ihan yllätyin.

Kiitos, olet ansainnut halauksen..be happy :))